Jakie zadania czekają na Ciebie?
- Kompleksowe wsparcie zespołu sprzedażowego w codziennych działaniach
- Przygotowywanie umów, aneksów i dokumentacji handlowej
- Obsługa procesów zmiany sprzedawcy energii
- Tworzenie i zarządzanie profilami klientów na Platformie Reo.pl
- Opracowywanie prezentacji i materiałów ofertowych
- Sporządzanie raportów wewnętrznych i analiz sprzedażowych
- Wystawianie i opisywanie faktur oraz przygotowywanie rozliczeń z Agentami
- Ewidencja i archiwizacja dokumentacji sprzedażowej
- Obsługa i zarządzanie systemem CRM
- Prace z zakresu administracyjnego
Jakie są nasze oczekiwania?
- Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego
- Umiejętność budowania relacji z klientem
- Dokładność, skrupulatność i umiejętność pracy z dokumentacją
- Zdolności analityczne i umiejętność priorytetyzacji zadań
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Jakie korzyści oferujemy?
- Pracę w ambitnym zespole pierwszej w Polsce platformy łączącej wytwórców i odbiorców zielonej energii
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Hybrydowy model pracy
- Wspierającą kulturę pracy
- Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych i benefitów: opieka medyczna, karta multisport, system kafeteryjny, dofinansowanie kursu języka angielskiego, program emerytalny, zajęcia jogi w biurze
Aplikuj tutaj
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.